Жежок старт на дебито за CFMOTO во Катар
Возбудата и вртежите се зголемуваа се до почетокот на новата сезона во MotoGP и за дебито на CFMOTO на сцената на светскиот шампионат. 2022 година ќе биде најдолгата Гран-при кампања досега, но CFMOTO ќе биде во мешавината на интензивна и забавна Moto3 акција. Мото3 ќе биде првата трка од распоредот на Гран При на Катар на меѓународната патека Лосаил во недела, а слободните тренинзи и квалификациите ќе се одржат во петок и сабота.
Првиот ден во пустината Доха, главниот град на Катар е завршен. Може да се пофалиме со успешно завршен настап на двајцата возачи под знамето на CFMOTO Racing Pruestel GP – #99 Карлос Татаj и #43 Ксавиер Артигас.
Заради високите температури, традиционалниот почеток се одложи малку подоцна во денот.
Лоциран на работ на пустината и на околу 20 километри од главниот град Доха, објектот со својот уникатен систем на рефлектори е познат по своите спектакуларни ноќни трки во MotoGP™. Многу посебна и возбудлива атмосфера за двајцата Шпанци, за кои се ќе биде во прашање в недела, на 6 март 2022 година во 15 часот по локално време.
Германскиот тим CFMOTO Racing PruestelGP неодамна ги заврши сесиите за тестирање во јужна Европа. Последното излегување се одржа околу огромната меѓународна патека Алгарве во Портимао, Португалија: сцената на петтото коло од календарот на 24-ти април.
Moto3 традиционално се дели со стотици, па дури и илјадити делови од секундата. Лизгањето, добрите стартови и тркачкиот занает се клучни, а структурата за поддршка околу возачите и машината CFMOTO ќе биде уште една суштинска предност во стремежот на тимот за успех оваа година. CFMOTO Racing PruestelGP презеде силни чекори во овој аспект на нивната подготовка и назначувањето на поранешниот светски шампион Томас Лути – кој се повлече од Гран При на крајот на 2021 година.
Меѓународната патека Лосаил се протега речиси 5,5 километри со 16 свиоци и има главно рамна и брза траекторија. Главниот пат достигнува повеќе од 1 км во должина и ги испраќа мотоциклите и нивните звуци во ноќниот воздух и кон тесниот свиок 1. Патеката може да биде мазна и правлива ако е ветровито, а вечерните сесии може да вклучуваат влажни услови кои предизвикуваат хаос со притисок на гумите.
Опремата за Гран При на CFMOTO се заснова на машинеријата KTM RC4 која победи на светскиот шампионат Moto3 и со тоа компанијата ќе има целосен пристап до искуството и инженерската лаичност од нивните технички партнери.
Жен Су, менаџер за развој на трки CFMOTO: „За нас е многу возбудливо што MotoGP 2022 година започна и, за прв пат, можеме да им дадеме на сите љубители на мото трките и на возачите и следбениците на CFMOTO силен и брз тим и возачи, секако со нашата безрезервна поддршка. Можеме да видиме и почувствуваме дека MotoGP расте и многу е позитивно што можеме да бидеме дел од едно вакво шоу!